niedziela, 26 października 2014

Zapraszam na CANDY!!

Listopad to u mnie urodzinowy miesiąc :) Moja córcia, moja siostra i ja mamy urodziny :)
Ale w tym roku chciałabym uczcić wyjątkowe urodziny...
rocznicę założenia bloga, dokładnie 17 listopada napisałam pierwszy post :))

Wiele razy udało mi się wygrać w różnych rozdaniach,
papiery, przydasie, piękny kalendarz,kwiaty, tekturki... było tego...
A teraz ja chciałabym się odwdzięczyć i podziękować za to, że jesteście.
Chyba nikomu nie muszę pisać ile dało mi założenie bloga, ile wspaniałych osób poznałam,
jak rozwinęłam skrzydła... a więc dziękuję i zapraszam do zabawy :))

http://scrapkreacjekasiakq.blogspot.com/2014/10/zapraszam-na-candy.html


Zasady znane wszystkim:
1. Podlinkuj swojego bloga za pomocą żabki na dole posta
2. Umieść banerek na swoim blogu na pasku bocznym lub w poście z linkiem zwrotnym
3. Nie musisz być obserwatorem bloga ale oczywiście będzie mi miło jeśli się tu rozgościsz :)
4. Zabawa trwa do 16 listopada
5. Wysyłka na terenie PL (niestety... cennik PP jest odstraszający...)

UWAGA!!! Osóbki nie posiadające bloga również mogą brać udział w zabawie :)
Wpisując się na listę podajcie zamiast linku do bloga link do fb czy gdziekolwiek ;) ;)

 A co jest do wygrania??


Różne drobiazgi... guziki, ćwieki, sznureczki, aplikacje, kwiatki

Tekturki różnych firm... 

Różności z Netto ;) perełki, kryształki, sznureczki, kwiatki z żywicy

Bloczek "Panna Oliwia" 15x15

Paseczki do quillingu różne kolory

Mulina różne kolory

UWAGA! W czasie trwania candy będzie dokładka :)
Na pewno będą to wycinanki z BS i wstążki :))

06.11. wstążki już są ;)


Pozdrawiam!!!
Kasia




135 komentarzy:

  1. Ha i jestem pierwsza! I pierwsi nie wygrywają...prawie nigdy. Więc szansę mam marne...Ale ale, jestem tu głównie po to aby się dobrze bawić.
    Przede wszystkim,moja immieniczko życzę Ci wszystkiego najpiekniejszego, najlepszego,.Wszystkiego najpiękniejszego również dla siostry i córusi:)))) i TWOJEGO BLOGA!!! Gratuluję rocznicy!! I życzę wspaniałej kreatywności, pięknych dzieł no i....raz jeszcze WSZYSTKIEGO najlepszego!!

    Nagrody wspaniałe przygotowałaś.Ja jestem obserwatorem od dawna, i zaglądam do Ciebie:))) A taka nagroda jak twoja bardzo mi by się przydała, więc mimo wszystko trzymam kciuki i ....:))liczę na odrobinę szczęscia. Banerek na pasku bocznym! Pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi!!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :)) i kto wie, może szczęście dopisze :)))) Widziałam już, że jedyneczki też wygrywały ;)

      Usuń
    2. Pozostaje mi tylko...trzymać mocno kciuki i marzyć o tej wspaniałej nagrodzie:D

      Usuń
  2. no pięknie! będą 3 torty! :-D

    gratuluję roczku i wielu kolejnych życzę!
    owocnych i kreatywnych :-)

    najserdeczniejsze życzenia dla ciebie, córci i siostry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tort na razie jeden :D Właśnie dzisiaj :))) Dziękuję za życzenia i życzę szczęścia :))

      Usuń
  3. Po pierwsze życzę wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin i tych blogowych i rodzinnych:)
    Po drugie ustawiam się w kolejce po te cudne słodkości jakie przygotowałaś:)
    Po trzecie życzę dalszych lat twórczego tworzenia:)
    A po czwarte pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za życzenia, pozdrawiam również i życzę szczęścia w losowaniu :))))

      Usuń
  4. Z okazji Twoich (można powiedzieć) podwójnych urodzin życzę Ci aby ta pasja trwała wiecznie i abyś nie przestawała cieszyć naszych oczy Twoimi cudnymi pracami. Abyś zawsze znajdowała czas na rozwijanie swojej pasji, i aby zawsze sprawiało Ci to jeszcze więcej radości!

    Banerek dodany, i dzięki temu candy odkryłam, że jestem obserwatorem tylko na google!
    Ale błyskawicznie nadrobiłam zaległości :) Pozdrawiam i raz jeszcze wszystkiego najlepszego!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatkowo w ramach prezentu zapraszam na mojego bloga po nagrodę :) http://scrapina-handmade.blogspot.co.uk/2014/10/w-podziekowaniu-za.html

      Usuń
    2. Dziękuję za życzenia :))) Gapa ze mnie, że wcześniej nie zauważyłam takiego wyróżnienia!! :P nadrobię niedługo :))) Dziękuję i trzymam kciuki za losowanie :))

      Usuń
  5. Potrójna okazja do świętowania :) Z okazji Twoich urodzin tych blogowych i tych normalnych życzę Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, samych sukcesów, nieustającej weny, czasu :) Chętnie staję na końcu ogonka w nadzieii ze mi się poszczęści.
    Banerek z postem na moim blogu http://oleskam.blogspot.de/2014/10/candy-candy-candy.html Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, ojjj ten czas to by się przydał ;) Powodzenia w losowaniu :))

      Usuń
  6. Gratuluję zbliżającego się roczku i życzę wielu, wielu kolejnych :-)))Rozpoczęłaś blogowanie w dniu moich urodzin :-) Moc życzeń, spełnienia marzeń , czasu dla rodziny i dla siebie,wielu pięknych pomysłów i pięknych przyjaźni :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za życzenia :)) Mam nadzieję, że się spełnią :) A Tobie życzę powodzenia w losowaniu :))

      Usuń
  7. Gratulacje roczku blogowania :) Życzę kolejnych. Wszystkiego co wymarzone i niekończącej się weny twórczej.
    Chętnie staję w kolejce, i zapraszam również na Candy do siebie :)
    http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :))) Życzę powodzenia w losowaniu, a Twój piękny kalendarz na pewno się zapiszę :P

      Usuń
  8. Serdeczności urodzinowe, dla Wszystkich Jubilatów (bo i dla bloga również:-)) razem i dla każdego z Jubilatów z osobna! Od częstotliwości listopadowego śpiewania "sto lat!" z pewnością wszyscy dostaną chrypki:-)
    Samych dobroci, radości i ogrrrrromnie dużo zdrowia życzę każdej z Pań:-) I oczywiście miłości i przyjaźni. Tego nigdy za wiele.
    Gdyby Ci się zamarzyło "doświętować" do cna i poświętować mocniej - zapraszam okołoświąteczną Wymiankę Pod Patronatem Świętego Mikołaja, gdzie każdy wymiankowicz zaczyna od tego, że pisze list do Świętego:-)
    Pozdrawiam ciepło i jesiennie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale gapa ze mnie. Zapomniałam dodać gdzie wymianka, choć pewnie i tak być trafiła, jeśli będziesz mieć ochotę na trochę zabawy.
      strzepki-okruchy.blogspot.com
      A! I jeszcze jedno - Twój zestaw loteryjkowo - urodzinowy wielce zacny i bardzo kaloryczny. Nic tylko paluszki lizać:-)

      Usuń
    2. Dziękuję za życzenia, za zaproszenie i oczywiście życzę powodzenia w losowaniu :)))

      Usuń
  9. ja też mam urodziny w listopadzie :) ale jak się u Ciebie fajnie złożyło, że macie aż 3 urodzinki w tym miesiącu :) oczywiście z wielką chęcią na słodkości dołączam do zabawy, a z jeszcze większą przyjemnością dołączam do grona obserwatorów, coby podziwiać Twoje śliczne tworki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie, dziękuję za życzenia i trzymam kciuki za losowanie :)) I również życzę wszystkiego co najlepsze z okazji urodzinek :)))

      Usuń
  10. Kasiu przede wszystkim gratuluję roczku i życzę kolejnych :) Mam nadzieję, że wciąż będziesz tworzyć i pokazywać tak piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za życzenia i trzymam kciuki za losowanie :))

      Usuń
  11. Gratuluję rocznicy i również z okazji Urodzin życzę Ci kolejnych cudownych, mega kreatywnych lat i wspaniałych ludzi wokoło, którzy to będą potrafili docenić i Cię wspierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W listopadzie i ja mam urodziny, moje, nie bloga :) zbliża się za to 100 post,więc również szykuję candy :)

      Usuń
    2. Oooo to również życzę wszystkiego co najlepsze :)) Pozdrawiam i życzę powodzenia w losowaniu :))

      Usuń
  12. Jakie śliczności rozdajesz!
    Życzę Ci wszystkiego co najlepsze,dużo zdrowia,przyjaciół i jak najwięcej pasji do tworzenia :)
    Sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)) Trzymam kciuki za losowanie :))))

      Usuń
  13. Oj po takie przydasie chętnie się zapiszę :) U mnie na blogu też zabawa i też do wygrania fajne rzeczy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie, ja też chętnie się do Ciebie zapiszę jak znajdę chwilkę :)))) Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i gratuluje pierwszego roczku:)
    Z przyjemnością i ja dołączę do zabawy:) a 17 mój synek też ma urodziny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to może wygra dla mamy przydasie :D Dziękuję za życzenia :))

      Usuń
  15. Kuszące łakocie ;)

    Życzę także słodyczy w życiu!! :)
    Stronka zachęca do częstszych odwiedzin:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :)) A do odwiedzin zapraszam :D

      Usuń
  16. Gratuluję tylu rocznic. Ja mam podobnie w listopadzie.
    Bardzo piękny zestaw.
    Wcale bym się nie obraziła za taki spóźniony prezent urodzinowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc trzymam kciuki za losowanie :))) Pozdrawiam :))

      Usuń
  17. Wszystkiego najlepszego dla Was wszystkich sto lat. Dla bloga kolejnych urodzinek :)
    Bardzo fajne nagrody miło by było je wygrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i powodzenia w losowaniu!! :)))

      Usuń
  18. Super cukierasy ;) ustawiam się w kolejce i gratuluję rocznicy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I życzę powodzenia :))

      Usuń
  19. Pierwszy post to pierwszy krok do... nowego życia ;-))) Pewnie już to wiesz ;-)))
    Gratuluję i życzę wielu kolejnych rocznic, radości i z tworzenia oraz wielu cudnych blogowych przyjaźni
    Potrójnym jubilatką życzę wszystkiego najpiękniejszego i najszczerszego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za życzenia :)) i powodzenia w losowaniu :))

      Usuń
  20. Ja również się dopisuję i życzę Ci spełnienia marzeń oraz dużo czasu na rozwijanie swojej pasji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.. czasu więcej by się przydało ;) Dziękuję za życzenia :))

      Usuń
  21. W kolejce po cukierasy ustawiam się i jak:) Wszystkiego Twórczego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Życzę powodzenia :))

      Usuń
  22. Wszystkiego naj, naj, naj:) i dopisuję się w kolejkę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dołączam się z najlepszymi życzonkami! Twoje candy powala! Staję, a co tam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, może szczęście dopisze :))) Pozdrawiam i życze powodzenia :))

      Usuń
  24. Gratuluję rocznicy i z przyjemnością spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z okazji rocznicy narodzin Twojego bloga, urodzin Twoich i Twoich bliskich, wszystkiego najpiękniejszego !!!!! Raz w życiu udało mi się wygrać, ale staję grzecznie w klejce, a nóż widelec szczęście się do mnie uśmiechnie, bo akurat 16 listopada mam urodzinki. Na stałe co prawda mieszkam w DE, ale niebawem wybieram się na trochę do Polski, więc adresik krajowy się znajdzie :) Takie śliczności do zgarnięcia, więc żal ominąć. Banerek wrzucam na bloga i zmykam buszować dogłębnie po Twojej blogowej twórczości. Głupio tak przecież nie obadać co i jak :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i również życzę wszystkiego co najlepsze w urodzinki :)) Może Pan Random zrobi Ci prezent kto wie :D Pozdrawiam :))

      Usuń
  26. Ale fajnie Ci się złożyło tyle imprez w jednym miesiącu. Gratuluję zbliżającego się roczku i oby tak dalej :)
    Takie cudeńka rozdajesz, nie sposób im się oprzeć dlatego też się zapisałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i trzymam kciuki za losowanie :)))

      Usuń
  27. Gratuluję Urodzin! I życzę Ci wspaniałych twórczych inspiracji! Post z candy na blogu. Podziwiam Twoje prace i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)))) Życzę powodzenia w losowaniu :)))

      Usuń
  28. Wszystkiego dobrego z okazji Waszych świąt a także gratulacje z okazji rocznicy blogowej :-) Z przyjemnością biorę udział w zabawie :-)

    Pozdrawiam cieplutko
    Syliks :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za życzenia i życzę szczęścia w losowaniu :))) Pozdrawiam :)

      Usuń
  29. Wszystkiego najlepszego dla każdej z Was w końcu my skorpionice musimy się jednoczyć ....no i gratulacje z okazji rocznicy blogowania to dopiero wspaniałą okazja .... mnóstwa weny zyczę i pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko ten rok zleciał :)) Dziękuję za życzenia i życzę powodzenia w losowaniu :))

      Usuń
  30. wszystkiego najlepszego dla wszystkich jubilatów ;) mnóstwa twórczości :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)))

      Usuń
  31. gratuluję rocznicy i życzę dużo dobrego z okazji urodzin. Do zabawy chętnie dołączę bo nagrody wybitne.pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i pozdrawiam :))))

      Usuń
  32. Witam. Jeśli można to ja bardzo chętnie się zapiszę. Jestem osobą tylko haftującą, nie znam tych różności, które szykujesz na Candy, ale do tworzenia karteczek byłyby super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj do karteczek na pewno się przydadzą :))) Życzę powodzenia w losowaniu, może znajdzie się miejsce na kartkową pasję :))) Pozdrawiam :)

      Usuń
  33. moc serdeczności z okazji urodzin i urodzin bloga.
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po cudne cukieraski......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :)) Pozdrawiam i życzę szczęścia :))

      Usuń
  34. Kasieńko serdecznie Ci gratuluję i życzę samych sukcesów! Candy wspaniałe! Zgodnie z umową zapisałam się :P. Informacja u mnie na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :))) i dziękuję za życzenia :-*

      Usuń
  35. Gratulacje z okazji urodzinek bloga i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin dla Ciebie, Siostry i Twej Córci :*** W rewanżu zapraszam na candy do siebie http://plonacemotyle.blogspot.com/2014/10/mae-co-nieco-czyli-candy-na-2-latka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i za zaproszenie :)) Życzę powodzenia w losowaniu :))

      Usuń
  36. Jakie cudowności .Błyszczą mi ...oczęta na widok co można wygrać .Może może POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może może... wszystko jest możliwe :D Trzymam kciuki!! :)))

      Usuń
  37. Gratuluję rocznicy i oby kolejnych jak najwięcej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)))

      Usuń
  38. Gratuluję roczku i życzę kolejnych! Oczywiście, zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) Życzę powodzenia :))

      Usuń
  39. Gratuluję i życzę wielu kolejnych rocznic! :-) Z miłą chęcią dołączam do zabawy. Pozdrawiam - CreaDiva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)) Pozdrawiam i życzę szczęścia w losowaniu :))

      Usuń
  40. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych twórczych lat.Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)) Życzę powodzenia i pozdrawiam :))

      Usuń
  41. I ja z wielka radościa chętnie wezme udział w candy:) Serdecznie gratuluję roczku, składajac przy okazji samych cudownych chwil i dużo radości przy tworzeniu z okazji urodzin:) I z checią będę częściej zaglądać i obserwować:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :))) Powodzenia w losowaniu :)))

      Usuń
  42. Wszystkiego najlepszego, zdrowia- szczęścia i oczywiście niezliczonych pomysłów!
    I dzięki za zorganizowanie takiej 'słodkiej' zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) I życzę powodzenia!! :)

      Usuń
  43. Z okazji potrójnych urodzin życzę wszystkiego co najlepsze. Z miłą chęcią przyłącze się do zabawy. Banerek już wieszam tu: http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/. Pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam:) U mnie listopad także jest uroczysty, najpierw moje imieniny, potem w jednym dniu ur szwagra i im taty a potem urodzinki mojej córeeczki:) W tym roku dwa latka:) Dla Was serdeczne życzenia:) Ustawiam sie na końcu ogonka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to u Ciebie też imprez nie brakuje :D Wszystkiego dobrego i powodzenia w losowaniu :)))

      Usuń
  45. Są przydasie jest frajda i zabawa.
    Info o candy tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i życzę szczęścia :)))

      Usuń
  46. Po pierwsze witam Cię serdecznie, rozejrzałam się troszkę po Twoim blogu, spodobało mi się i postanowiłam zostać na dłużej, po drugie u mnie m-c listopad jest również mega uroczysty. Po pierwsze za trzy tygodnie mój synuś będzie obchodził swoje pierwsze urodzinki a na następny dzień ja również pierwsze urodzinki ale z 3 z przodu :). Może los do mnie się uśmiechnie i wygram te cudeńka. Może to właśnie tym razem los będzie dla mnie łaskawy, bo coś szczęścia nie mam w candy ani innych rozdawajkach:) pozdrawiam serdecznie i życzę wielu ciekawych dni, pełnych optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam i wszystkiego najlepszego dla synka i oczywiście dla Ciebie :)))) Ja też za 3 tygodnie mam swoje święto a dokładnie 29-go :)) Pierwsze urodzinki z 3 z przodu miałam w zeszłym roku :P :P teraz ciągnę do 4 :D :D
    Trzymam kciuki za losowanie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia mój synuś 27 listopad, ja 28 :) pozdrawiam i czekam na wyniki :)

      Usuń
  48. Potrójne najlepsze życzenia i dalszego twórczego działania. Blog interesujący a candy bogate:)). Los się uśmiecha oi slodko komuś będzie. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :)))) Może los się uśmiechnie akurat do ciebie :)))) Życzę powodzenia :)

      Usuń

  49. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja dołączyłam do listy oczekujących na szczęśliwy los, pozdrawiam i życzę kolejnych wspaniałych rocznic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję również pozdrawiam i życzę powodzenia :)))

      Usuń
  51. Biorę udział. Niezbyt wiem o co chodzi z tą 'żabką' -sory za moją kompletną niewiedzę... Dlatego od razu daję link do banerka a przy okazji i do bloga :http://moje-poczytajki.blogspot.com/p/konkursy.html
    Bardzo przepraszam.
    Aha. I jeszcze obserwuję jako: paul75i1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam :) Zaraz wyślę wiadomość z 'instrukcją' :))

      Usuń
  52. Gratulacje i życzę kolejnych wspaniałych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)))

      Usuń
  53. Wszystkiego dobrego dla Was dziewczyny !!!! Sama jestem listopadowa :)

    OdpowiedzUsuń
  54. u nas listopad to też urodzinowy miesiąc. Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Najlepsze życzenia z okazji urodzin! Gratuluję rocznicy blogowej i życzę wielu kolejnych. A słodkości tak kuszące, że nie można przejść obojętnie, więc i ja się ustawiam w kolejkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja już się zapisałam :) dziękuję bardzo za taką możliwość. Zapraszam też do mnie, można wygrać 50 scrapowych zakładek do książek, dziś ostatni dzień :)
    http://krolowamoli.blogspot.com/2014/10/konkurs-zakadkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Wszystkiego co najlepsze :) Staję w kolejce i bardzo serdecznie zapraszam na Candy do mnie - http://na-mojej-wsi.blogspot.com/2014/10/urodzinowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję zbliżającego się roczku :) Ja też mam urodziny w listopadzie, więc fajnie by było wygrać taki super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratulacje z okazji 1 roczku :) Przypadkiem trafiłam na Twojego bloga i jestem doprawdy urzeczona :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się do zabawy, dla mnie listopad to też 'urodzinowy' miesiąc, ze względu na mojego narzeczonego i sporą część rodzinki, tak więc wszystkiego najlepszego! I serdecznie zapraszam do siebie:)
    http://mulinkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Bogaty miesiąc, faktycznie. Ustawiam się w kolejce z najlepszymi życzeniami. Zapraszam do siebie http://krecieroboty.blogspot.com/2014/11/aniokowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Wszystkiego najlepszego :) Ustawiam się w ogonku po wspaniałe słodkości :) http://roznosci-dla-przyjemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję rocznicy!!! I życzę ich jeszcze wielu ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie, Twoich bliskich i oczywiście Twojego bloga:) Jak można ominąć pierwszy roczek swojego "dziecka":):) Oj masz tych imprez w listopadzie, u mnie taki jest wrzesień. No ale jest juz za mną więc mogę odetchnąć z ulgą:) W scrapowaniu jestem początkująca więc cudów na kiju robić nie umiem:):) Chętnie przygarnę te Twoje cukierki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zapisuje się i ja;)
    BAner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Wszystkiego dobrego :)) U mnie z kolei taki jest grudzień - mama, siostra, ja, chrześnica mamy urodziny a siostra dodatkowo imieniny :)
    Z chęcią dołączyłam do ogonka.

    OdpowiedzUsuń
  67. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Z okazji urodzin i rocznicy bloga zycze samych sukcesow i usmiechnietej buzki :)

    Cudowne candy i same cudownosci w nim. Z wielka checia dolacze do zabawy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Pooglądałam sobie Twój blog. Ależ tu twórczości, ile pracy i aktywności! Super! Tak trzymaj.
    Staję cichutko na końcu kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  70. Grzechem byłoby nie spróbować szczęścia w Twojej zabawie:) Dlatego dołączam i ja:)
    Cudowności rozdajesz... oj wyczarowałabym z nich wyczarowała....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. i ja przylaczam sie do zabawy:), a z Okazji poczwornych Urodzinek zycze spelnienia wszystkich marzen:), pozdrawiam cieplo:).malwinku

    OdpowiedzUsuń
  72. Fantastyczne cukierki przygotowałaś!!! Doprawdy, nie sposób przejść obojetnie.Dlatego z ogromna nadzieje sie zapisuję do Twojej zabawy, skladająć wszystkim Jubilatkom zyczenia pogody ducha , zwlaszcza na listopadowe ponure dzionki.
    Blog zas niech sie pieknie rozwija, zdobywa czytelników i cieszy..przede wszytskim Ciebie!

    z pozdrowieniami evi z http://rodziceodzieciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Czekam z niecierpliwosćia na wyniki konkursy!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  75. gratuluję roczku i życzę kolejnych BAner u mnie na blogu http://siljia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Ale łakocie :) Tak wygrać marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Trafiłam tu z doskoku, ale nic mi nie stanie na przeszkodzie, aby złożyć życzenia - zarówno te urodzinowe jak i rocznicowe :-) Rocznice sa fajne, a jeszcze fajniejsze jest ich świętowanie, zatem życzę samych słodkości i cudowności :-)
    A na candy się też zapisałam :-)
    Pozdrawiam serdecznie, Aga

    OdpowiedzUsuń
  78. Najlepsze życzenia z okazji rocznicy bloga, życzę kolejnych rocznic i samych sukcesów :) Magda Rędzikowska

    OdpowiedzUsuń
  79. Wielu twórczych projektów :) Piękne prace tworzysz :) Dołączyłam się do Twoich obserwatorów :) Link o zabawie na pasku bocznym. Zapraszam do mnie :) Pozdrawiam. Mary

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluję i życzę kolejnych pięknych prac! Banerek na
    kraina-zyczen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))